3 mar 2009

M'he decidit

Molt bones,Sempre havia pensat (i encara penso) que la majoria de gent tenim molt poca cosa interessant a dir. Però tot i així, sempre he cregut que l'escriptura és la forma d'expressar-se més reflexiva, permet pensar abans de parlar i dir les coses de moltes formes, jugant amb les paraules i ofegar-les o enlairar-les segons el to que ens interessa dir. És per això que començo aquest bloc, amb poques pretensions, no esperant que massa gent el llegeicxi, bé, algú sí que un té un cert orgull i li cal, ni que sigui petit i dels amics i més propers, recolzament. De què escriuré? La veritat és que encara no ho tinc clar. Considero que no domino cap tema amb prou cura com per poder dedicar-hi un bloc temàtic. Per tant, el meu nas em dirà que cal dir en cada moment. Faig diverses coses i me n'interessen vàries. Intentaré sempre parlar des d'una òptica local, de coses properes del meu poble (Picamoixons) i dels pobles del voltant (Valls i rodalies). Parlaré d'agricultura i tot allò que més o menys conec per la feina i per la tasca des de la cooperativa. Potser també un dia comentaré un llibre que estic llegint o llegiré. Potser també se m'escapa alguna cosa de música, política, futbol, canalla o btt o potser d'un programa de televisió que he vist. El temps, esperem, dirà.Bé, per ser el primer dia ja n'hi ha prou. Ens llegim amics!

1 comentario:

  1. benvingut al món dels blocd Quico, segueix així està força bé ...
    salut
    Le Petit roc

    ResponderEliminar